ENG
LAGO
produktyslužbymateriálykatalogyo náskontaktyoutlet

Historie a současnost společnosti Historie a současnost společnosti

Kořeny společnosti LAGO sahají až do konce 19. století, kdy Policarpo Lago zahájil svoji řemeslnou činnost jako výrobce skříní pro panské domy a kostely v Benátkách. Další generace pokračovala v tradici a rozšířila výrobu na vybavení pro ložnice a následně menší sestavy pro vchodové haly. Nicméně, již během 80. let se zejména mladší generace začaly soustředit i na nábytek do dalších částí domu. V roce 2006, došlo k zásadnímu zlomu. 4. generace rodinné firmy se sídlem ve Villa del Conte se transformovala
... (více)
 
Hodnoty Hodnoty

LAGO věří v rozšířenou vizi designu, chápe ho jako disciplínu netvořící pouze objekt ale také smysl. Disciplínu, která se dotýká a inovuje celý řetězec událostí od zrodu konceptu přes život výrobku uvnitř domovů až po jeho likvidaci. LAGO je přesvědčeno, že design musí vytvářet kulturu, kterou není potřeba opečovávat jako křehkou květinku v klopě kabátu ale spíše kulturu, která dodá prostor nezbytným podmínkám pro život v měnícím se moderním světě. Za účelem dosáhnutí zmíněného, společnost
... (více)
 
Společenská odpovědnost Společenská odpovědnost

Vždy bylo součástí DNA společnosti LAGO uvažovat o tom, jaký vliv budou mít naše volby na lidské a přírodní zdroje, na okolí a na produkt. Tato starost prostupuje celou společností počínaje LAGOFABRICOU a sídlem společnosti LAGO, které je postaveno jako normální dům s použitím dřeva a skla a vytváří tak příjemné prostředí, kde se bytí a práce stává potěšením. Nicméně tím naše společenská odpovědnost nekončí. Dobrým příkladem jsou třeba obaly, které kromě toho, že jsou minimalizovány, se sami
... (více)
 
Produkt Produkt

LAGO se snaží produkt zkoumat systematickým způsobem, šířit svoji vizi a vyhnout se výhradnímu zaměření na jednotlivé kusy. V podstatě jde o to vnímat prostor jako systém, ve kterém jednotlivé kusy nábytku navzájem komunikují. Vytvářet design znamená pro LAGO navrhovat v „malém“ měřítku produkt a současně vědět, jak návrh použít ve „velkém“ měřítku v souvislosti s uceleným systémem bydlení a obývání, který se prostřednictvím partnerství s dalšími výrobci v několika příštích letech rozroste o
... (více)
 
Distribuce Distribuce

Vědomo si faktu, že řetěz je tak silný jako jeho nejslabší část, investovalo LAGO ohromné množství energie do distribuce, výběrem okolo 400 prodejců v Itálii a v zahraničí, kteří mohou přispět profesionalitou a získáváním zpětné vazby. Obchodní formáty LAGO jsou rozděleny do třech typologií, které se liší věnovanou plochou na: Point, Space a Store. K tomu by se dal přičíst formát Appartamento, který umožňuje „zažít“ LAGO v podmínkách skutečného domova. LAGOPOINT a LAGOSPACE jsou
... (více)
 
Appartamento Appartamento

Jedná se o projekt, který nově definuje prostory vyhrazené pro styk mezi spotřebitelem a produktem. Projekt „LAGO Appartamento“ experimentuje s životními podmínkami a kulturou bydlení: skutečný byt - skutečně obývaný - kompletně vybavený nábytkem LAGO, ve kterém se majitel nadšený do designu zavazuje pravidelně otevírat dveře do světa organizováním a pořádáním různých druhů společenských akcí. Zrozen v Miláně v roce 2009 během „Salone del Mobile“ byl projekt LAGO Appartamento
... (více)
 
LAGO výrobní systém LAGO výrobní systém

Obchodní a výrobní proces je založen na dvou pilířích inspirovaných průmyslovou filozofií firmy Toyota: „Kaizen“ a „Lean Thinking“. Kaizen je japonskou metodou kontinuálního zlepšování, získaného jedním krokem, do kterého je zapojena struktura celé společnosti. Pochopení toho, že "energie pochází zdola" je základem pro „Kaizen“, či spíše, že obchodní výsledky nelze dosáhnout vedením, nýbrž přímou prací na produktu. „Lean Thinking“ je přístup vyznačující se elegantní výrobní praxí, zaměřenou na
... (více)
 
LAGOSTUDIO LAGOSTUDIO

Lagostudio je kreativní laboratoří LAGO, kam jsou zváni studenti z nejlepších mezinárodních designových škol: např. „Saint Martins“ z „London Royal College of Art“ nebo „Design Academy in Eindhoven“ z „Domus Academy v Miláně“. LAGO je přesvědčeno, že inovace přichází z jasné a svěží mysli tím spíše, když je z jiné kulturní sféry. Dnes po více jak 5-ti letech fungování, při kterých 200 nejkreativnějších lidí na světě pracovalo ve společnosti produkující inovace, jsme přivedli k životu několik úspěšných produktů.
... (více)
 
LAGO Redesignér LAGO Redesignér

Budujeme síť architektů a interiérových designérů, kteří získávají prostor na našich komunikačních platformách a stávají se protagonisty obrovského mezinárodního společenství se spoustou sdíleného obsahu, nápadů a profesních příležitostí. Redesignéři vybírají ingredience z nabídky LAGO Furniture (nábytek), LAGO Interior (podlahy, obklady, barvy, tapety) a LAGO Objects (ručně vyráběné dekorace). Redesignéry spojují vysoké odborné schopnosti, tvůrčí odvaha a neutuchající elán.
... (více)
 
LAGO společnost LAGO společnost

V internetové společnosti jakou je ta, ve které právě žijeme, už nestačí pouze naslouchat a interpretovat potřeby zákazníků. Technologie nám dnes umožňují vést dialog s našimi klienty, vytvořit jim prostor, aby mohli klást otázky a dostávat odpovědi podle jejich potřeb. Jednou větou je dnes možné plnit touhy klientů, aniž bychom je nejdříve uměle vytvořili oddělením od jejich skutečných potřeb. To je oblast aktivity patřící blogu „Design Conversations“, který byl prvním italským firemním blogem v tomto odvětví a
... (více)